Friday 13 April 2012

Assalamualaikum wahai sicantik dan si hansem :)
Hari ni aku nak update pasai CINTA .boleh kan ? alala boleh la ><
Cinta boleh mai . boleh p . cinta buat seseorang jadi kuat bersemangat . trust me .kadang2 boleh rasa bahagia . korang pernah bercinta ?same goes with me . aku pernah bercinta . pernah putus.best kan bila ada org sayang kita fullheart ? dannn sakit bila tak dicintai . semua tuu kita dapat rasa dengan hadirnya cinta dalam hidup kita . 1st love ?2nd ?3rd ? bla bla bla... ada jugak diantara kita couple dengan yang lain tetap ingat 1st love. apa org kata cinta pandang pertama kan ? ada jugak yang 2nd love disayangi sangat2 . as long sama sama sayang . :) tak kira mereka buat apa kat kita . tetap sayang kan ? macam aku pernah update status . "di mulut benci hati masih sayang ". lumrah lah tuu . kalau kita sayang dekat yang lama lagi . ikod cara aku . duduk diam2 bukak something yang boleh ingta dekat dia . then , ada rasa nak nanges . just biar dia mengalir . surely , korang rasa beban dah terlepas satu :)aku pun tak de lah pandai bab cinta ni .tapi macam tulah aku buat kalau rindu . hihihi . forget it .single best dan couple pun best .bila single , kita rasa nak org sayang kita . bila couple adat lah kalau bergadoh :) kan ?For those yang masih sayangkan cinta lama . janganlah melukakan hati orang lain yang menyayangi kita. bersendirian lah daripada melukakan yang lain .tidak pun hargailah yang ada depan mata korang.
k lah aku tak tahu nak membebel ape lagi . nanti aku update lain pasal cinta nahh .

P/s : Hidup baru dengan pandangan positif :) kita kena kuat . aku tahu ramai yang rindu cinta lama . redha dengan ketentuan illahi . ada hikmah disebalik kejadian . :)) Allah sedang menguji kita . assalamualaikum . (Y)

No comments:

Post a Comment